And my wasted heart will love you...

Annandagen. Idag kommer farmor hit och vi ska äta lutfisk. Det här så himla gott, jag längtar redan nu som ett litet barn :)

Igår var det trevligt fast det blev inget Telegrafen. Det var så mkt folk där att man skulle få springa runt med sin jacka för det var fullt i garderoben. Är det inte fullt i lokalen då undrar jag?! Det lär ju vara knökat hur som... Och jag var faktiskt inte så jättepepp på att gå ut igår heller. Vet inte, kanske har vuxit ifrån Telegrafen? Men det var trevligt att umgås med Elin och hennes vänner hur som :D

Nu sitter jag och syster och lyssnar på Ave Maria med Josh Groban. Fint.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kul att höra att även din juldag var trevlig. Gissa vem jag träffade? ;)



Är rubriken från Love actually kanske?

2008-12-26 @ 13:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback