All the crossroads of my life...

Skola idag igen efter en veckas tenta. Nu är det bara tre dagar kvar, sen är det jullov. Eller lov och lov. Måste plugga under ledigheten också. Nice. Idag mår jag bättre, jag har de bästa vännerna och jag klarar mig.

Idag hade vi som sagt skola. Det var intro till moment 4: Etnicitet och religion samt utvärdering(usch) och en massa snack om  litteraturen. Efter lunch hade vi handledning i HUMlab. Det börjar närma sig redovisning av vårt Second Life-projekt och vernisage. Spännande må jag säga :) Tycker faktiskt det ska bli skoj och en lärorik upplevelse...

Nu ska jag skriva lite, sen blir det fika.

Kommentarer
Postat av: Emma

"a time to find whats right. a time to learn and grow.." ?!

2008-12-16 @ 17:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback