When autumn leaves start to fall...

Nu börjar det bli höst.
Det regnar mer, jobbpassen blir mindre hektiska och färre, löven verkar falla ner, jag trivs att ha strumpor på mig, jag vill köpa en höstjacka, snart bär det av till Tyskland, det är dags att titta på all kurslitteratur och det är snart dags för mig att fara tillbaka till Umeå.

Som varje år har jag massa planer för hösten, inte alla brukar jag hålla men endel.
I höst har jag tänkt börja träna mer, skaffa ett extrajobb, lägga undan pengar till nästa sommar, sova tidigare, köpa nya kläder och inredning till rummet samt såklart klara av skolan med glans och ha kul....
Några poäng ska jag väl lyckas knycka skall jag tro :)



Och snart är det jul..


Kommentarer
Postat av: Jessica

vi kan vara hos mig på lördag :) fast jag tror mamma o pappa e hemma men vi kan ju vara på övervåningen eller nåt :p :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback