Someone to face the day with

Fredag kväll och efter ett par dygn där mycket har hänt sitter jag hemma och slappar.

Kom ju hem från Jusnele på måndagen. På tisdagen vart det att möta Karro i stan - kul att man har kontakten fast vi inte gått i samma skola på 5 år! Sen i onsdags blev det middag och fika med Elin och Fia. Det var Fias födelsedagspresent det. Trevligt trevligt :) På torsadgen var jag och Jennie i stan och gick på Sjöhistoriska museet.


Har aldrig var där så det var trevligt :) Fick prova på Morsesignaler, det var nog coolast :p Man ser att museet har mycket mer pengar att röra sig med är vad good ole' VBM har. Påkostade och roliga utställningar. På kvällen var jag i hallen och tittade på lite handbollsträning. Saknar det faktsikt. Kanske inte så mycket själva handbollen men gemenskapen. Jag har träffat så många genom handbollen att det inte är sant - på alla cuper i hela landet och framför allt, alla i laget/lagen. Var i alla fall kul att titta igen :)

Och så idag då. Då har jag vart i Handen med Fia en snabbis. Provade Chocolate Dream på Donken, det var smarrigt det :) Sen hade jag sällis med Jennie hem :)

Snart ska jag nog gå och sova. Måste ju vara pigg imorgon, då vankas det tjejmiddag och utgång :D Finally!!! I'm on fire :p
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback