Buss 100 - Haparanda

Och så är man påväg då. För första gången får jag prova mitt mobila bredband på riktigt och det funkar jättebra så här sitter jag på bussen och tänkte förströ lite dötid. Det är inte alls mycket folk på bussen och mitt emot mig sitter en snygging :p

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att det ska bli så himla kul att träffa alla igen!!! Jag har saknat studentlivet. Och nu är man inte "minst". Man vet hur allt funkar. Man kan kanske till och med förklara vägen till något...



Hur som är jag pepp på att börja med den nya kursen - Genus, sexuilitet och etnicitet -, börja träna IKSU igen och möblera om i lilla rummet och träffa alla nya korrebor. I'M READY :)

S
ynd bara att mitt knä vek sig när jag skulle lasta av min väska från tåget. Nu har jag ont :( Men hjälpsamheten är det inte alls något fel på!!!

Nu är jag hungrig så nu blire macka!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback