UMEÅ :)

Jaha, nu krånglar inte internet så mycket men fortfarande kan jag inte komma in på vissa sidor...blä...men men...

Här i Umeå är det bara bra..Sköna korridorskompisar, ettt mysigt rum och en helt ok "klass"..
Börjar faktiskt hitta runt här nu..:) Men det e så himla massa kort man ska ha för att komma in överallt och kopiera och allt...

Idag hade vi vår första riktiga lektion. Den var intressant..Har vart lite tråkigt dom första två dagarna med bara massa info men nu e det äntligen dags att börja på riktigt..Fast det verkar lite svårt nu i början med hemtenta o allt men jag tror att det blr bra..

Näe, nu måste jag fixa ordning för buffé å club ikväll..:9
Ha det bra alla a SAKNAR ER MED!!!!!!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: >>Elin

Jag saknar dig pajas! <3

2007-09-07 @ 17:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback