Torsdag...

Jaha, så har ännu en dag gått....

Igår va jag med S,,Fan vad jag suger på Nintendo! Fast jag kom faktiskt inte sist en gång...:) Sen blev det lite film (Garden State-jättebra) och lite mys..hehe ;) Verkar lovande det här...Men får se vad framtiden har att erbjuda..Ska iaf träffa han på lördag oxå..:) *längtar lite*...

Idag hade vi två intressanta föreläsningar om Arkiv, Bibliotek och Museum och om hur man ställer ut och vad föremålen betyder typ..Mycket intressant och kul..Sen blev det bibblan en stund för att läsa lite.Sedan for jag hem och satte mig framför datan en stund, for till affären(det e faktiskt sant, det kommer naturligt!!!!) med N, satt framför datan lite till, lagade mumsig köttfärs o sedan pluggade jag lite...Det e en ganska lättläst text men endel saker tycker jag blir lite för detaljrika...Måste vi verkligen veta att en rulle med plastpapper kostar mycket?? Men men...Sen blev det lite te i köket å sen hamnade jag här...

Imorn är man "ledig" igen..Ska bli skönt med sovmorron..Ska läsa lite, tvätta, gå till Strömpilen me H å M (:)) å sen så blir det fest på kvällen...Mycket kuligt tycker jag..:) E med klassisarna igen, har en kulig klass..(lr dom jag umgås för det mesta med iaf..) Vet inte riktigt vart det blir utgång..Corona kanske men det var oxå snack om stan..Vet inte hur det blir...

Aja, sov gott sen för det ska jag!!!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback