Tisdag...

Idag var jag väl duktigt som lyckades komma upp så här tidigt. E färdigduschad å allt..Ska bara äta lite frukost sen blir det att ta itu med tentan igen. Det går faktiskt ok..Å som sagt, manfår ju göra om tills man klarar om man inte klarar det..Skriver bara detta för att jag ska bli lite lugnare.E så nervös eller ah, jag vet inte...Men när jag skrev sånna här texter till gymnasiet gick det ju bra så får hoppas på det bästa.

Ikväll vid halv 7 ska vi vara hos G, nåra av mina klassisar å jag. Vi ska snacka om tentan och fika, mums. Det ska bli skönt att snacka med någon som e samma sitts och om hur dom har löst allt..Sen klockan 9 blir det Desperate Housewives :) Har redan startade en liten tradition att vi get together och tittar på desperate. .

Nu e jag hungrig så nu blir det ostmacka med gurka :)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback