Städdag i korren..

Blä, allt försvann...
Iaf, hade städdag idag..Inte det kuligaste att vakna upp med hängande över huvet men nu e det gjort å det gick bra för jag hade N å S som lite sällis...

Igår var jag hos S...Tror att jag börjar bli kär.. Vi kollade film, MTV, mer film (ah, well:p) å snackade massa..Han följde mig hem mitt i natten..aww...

Vaknade vid 10 idag å sedan träffade jag H, E å M vid centrum..Gick till skogis för att fika men det var fullt där så vi beslöt oss att gå tillbax till cafét i centrum. Fast det var stängt så det blev att köpa bullar å dra till M...Där blev det lite tjejsnack om musik, filmer, killar å såklart fredagskvällen...Hade superkul då..Mysig idag..Mysiga tjejer..:)

Nu ska jag SLAPPA...
Tjingeling...
Saknar er!!!

Kommentarer
Postat av: >>Elin

Awwww

2007-09-17 @ 19:44:18
Postat av: Jessica

=) jag vet inte hur jag ska skriva men jag e så glad för din skull :) du får bretta mera på msn eller nått! =) kram!

2007-09-19 @ 09:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback