Skriva?!

Nu ska man börja skrva på den där hemtentan då....Känner inte alls för det men jag måste ju å det brukar ju gå bra när man väl kommer igång...Så ah...

Igår var det maskerad. Vi hade lite fixaförfest hos M. Lyssnade på bumbibjörarna å massa gamla disneylåtar...Nostalgi!!! Jag älskar Colours of the wind som e med i pocahontas...den e så himla fin å budkapet e det bästa..:)

Iaf, jag var Dan-Hardy aka DH, S var Arthur Hazelius (ojoj, vilket museologskämt:p) aka Arte, H var Carl-Herman å M va Charles aka Challe...:) Hade iaf hur kul som helst men drog hem vid ett för vi var hugriga å lite trötta...Så det blev en tidig kväll. M å H va iaf fina i sina klänningar :) M hade hittat ett jätttebra förvaringsställe..:p E-type spelades på högsta volym å nån låt va väl bra, eller inte bra men man kände igen den, men flera timmar av den där tråkiga E-type-musiken gör en ju galen...!! Jag å M skrev iaf en finfin raplåt till mig..:)

Tjingeling alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback