Onsdag

Nu e jag inne på jag min vet inte hur många pauser jag har haft idag :) Men skrivandet går bra..Har iaf fått ihop det man ska i sidor räknat..Det e bara lite finslip som behövs.

Igår hade vi fika hemma hos G, jag, A, E,H, M å M..Sköna tjejer det där..Det blev ju såklart inte bara snack om tentan men det blev endel å det var ju skönt..Blev både mer nervös å mer lugn :) Den där PEngsjöfrågan är inte att leka med asså!! Som sagt, får ta den här första tentan lite som den kommer för man har ju ingen aning. Det e ju första gången man skriver en tenta ju..Men those who knw me vet att jag alltid vill att det ska vara perfekt alltihop å att jag ibland har för höga krav på mig själv å blir stressad å så.(Shit, skönt att skriva ner det för då vet man liksom..:)) Så som lite uppmuntring till mig sj..Det kommer att gå fin fint..:) Ok!!!

Pratade med S igår å i tisdags i telefon..Han e så gullig men sin fina norrlänska :) Saknar honom fan redan men imorn ska jag träffa han..:D Funderar på att kanske be han att läsa igenom mina texter men ah, får se...

Nu ska jag skriva lite på föremålsanlysen..
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Flummis

Klart det kommer gå bra pajas :)

2007-09-26 @ 18:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback