Onsdag 19/9

Idag har vi haft föreläsnigar hela dagen. Det var ganska spännande. Handlade om vad det finns för oilka material och hur man ska behandla dem. Sen fick vi oxå se Västerbottens Museums hemsida och hur man kan söka efter föremål efter kategorier och så. Det var intressant tycker jag å spännande...

Fick sluta lite tidigare å gick å handla direkt. är jag hade ätit mellis började jag ta mig igenom de sista norska texterna. Det gick faktiskt bra och dom var intressanta.

Imorn ska vi på Västerbottens Museum och Bildmuseet. Ska bli spännande och roligt tycker jag..Äntligen lite mer praktiska saker..:)

Om ett tag ska jag tillbax till campus för att gå på tacobuffé med nåra klassisar...Dt ska bli mysigt å sååååå gott....Mums...Sen ska jag sova...E sjukt trött...

Kul var det iaf idag att jag fick sms från kompisar hemma...Känslan av att nån tänker på en är enorm..Jag tänker på er med även om jag inte alltid skriver sms eller så...!!!

Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback