Museologer ÄR coola..:)

Så nu e man hemma då...Sov hos S (alltid lika mysigt..:)) å sen gick jag hem å stressa som fan för jag skulle möta M vid halv tolv..Men så smsar hon att hon försovit sig så vi tar det tolv istället..Pju..Då kan jag ta det lite lugnt ett tag...

Igår var superkul...Jag å S mötte M mm (massa jag inte trodde skulle komma, SKOJ :)) å sen gick vi till H. Vi var typ 15 pers i hennes lilla 25 kvm..haha..:) fast det gick bra å efter ett tag när alla hade fått i sig lite att dricka så vart det drag..Fast mickarna funkade inte så det blev typ mest allsång men men..Det var superkul iaf..Fast M hade glömt sitt guitar hero..ÅH...Men fan, alla låtar e ju så himla höga å så högt kan inte jag alls sjunga!! H's kompis H sjöng ju jättebra..Man fick ju värsta komplexet..:p Haha, videorna till låtarna var ju hur fula som helst..Under In the jungle var det nån brud som försökte bryta sig ut ur gallrena på en balkong...Shit vad fånigt det var!!!
Å jag provade Goldstrike som H har pratat om så mycket men usch, den var inge god alls..Tror att jag håller mig till Mintu å cider..:p

Vid 11 dog vi till Corona..Efter lite mer dricka begav vi oss till dansgolvet...Skitkul som vanligt att dansa!!! They way I r lr vad den heter kom..Den e skönast att dansa till..Sen blev vi lite trötta å dom började spela crapmusik så vi gick å satte oss...Vid 1 orkade vi inte mer så nästan alla gick hem...E träffade nån skum kille som snackade om bin å honung men vi lyckades rädda henne....

Iaf, jag å S kollade lite TV..sen somnade vi gott..:)

Åhh, juste....E å F kanske kommer å hälsar på runt den 12/10..Wiha! Vad kul det låter..Då ska jag visa er allt, det blir ingen slapp helg om ni tror det..:) Säkert e det fest både fredag å lördag..så e det att va student..Så E...va utvilad!
Åhhh, SKA BLI JÄTTEKUL ATT Ni KOMMER!!!

Aja, måste fixa lite nu...
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mrs Sixx

Jag ska sova hela veckan för att vara utvilad när vi väl kommer iväg.. För när jag väl är där ska jag ta hand om den där rockkillen jag förutspått ska vara där.... Oh la la. (Nej , jag dricker inte vin idag heller :p) Yeah baby :D

2007-09-29 @ 16:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback