Lördag...

Åsså har man gått en vecka i skolan...Redan e det mycket att läsa men det mesta är ganska intressant faktiskt. Ska läsa en bok som heter Nordiska Museet under 125 år och dä är det massa fina bilder på gamla saker...

Igår var det grillning å fest som gällde. Det var kul...Man snackade ju massa med dom som går C-kursen å som ordnade det å oxå med dom i klassen. Dom e hur kuliga som helst..:) Det e kul att man lär känna så många nya människor som är trevliga å som jag skulle kunna umgås med faktiskt...Ikväll blir det nog födelsedagsfest...:)

Det e ju massa saker som e olika här uppe..
1. Man far på affärn, inte går till...
2. Man säger typ "Det e SOM en genväg"...
3. Massa tjejer snusar?!
4. Det tar 30 minuter att GÅ till centrum eller Strömpilen(köpcentrum) å 15 minuter till campus...
5. Det e gratis inträde på NH om man e med i en nation, gardrob kostar nada och en cider kostar 20 spänn...

Nu håller jag på med att tvätta..Blä..! men det måste göras annars har jag inga kläder att ha på mig...:p Å nu har man ju fått lite peningar så nu blire lite shopping på måndag eller nått tror jag ....Kul med lite nya saker....

Nu måste jag leta buss..:)
Tjingeling alla.:)
(Å bara så att alla vet, mitt internet e lite si å så så bara för att jag inte svarar betyder det inte att jag dissar er, ok...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback