Ledig..lr?

Jaha, så idag var det studentsportardag och inga lektioner..Men jag måste läsa endel. Jag e snart klar med den danska eller norska texten så det e ju bra...Dom e jobbigast..Det känns som att man förstår orden hyfsat med sen kommer man inte alls ihåg vad det var han sa egentligen med menngen..Blä...Och man måste kunna den ganska bra oxå..Ahja, det blir nog bra...Ska skriva ut pdfn imorn så att jag har den utskrven för det e ju så jobbigt att sitta vid datorn å läsa...

Sen e det bara om ABM kvar tills imorn å sen måste jag ge mig på Tidens Tand..fast den verkar rolig så :) När röken lagt sig e verkligen intressant oxå..

Sen idag ska jag till Simon med skorna jag lånade i lördags..Ska spela nintendo, det har jag aldrig gjort..:p Men skojsigt ska det bli...;)

Näe, nu måste jag läsa klart Gjestrum å sen blir det lite brunch typ..:)
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback