Klart..

Nu har jag äntligen blivit klar med tentan. Jag hoppas att det räcker för nu vet jag inte mer vad jag ska skriva...Har skickat den till min hotmail så ska jag skriva ut det i skolan...Hoppas att det går bra det med..

Ikväll ska jag till S..Har längtat efter han..:) Men som E sa, det e bra att längta efter nån ibland med..ska kanske till stan tsm på lördag å shoppa vinterjacka...måste ha en verkligen..Sen ska jag köpa en klänning till sittningen på kvällen me..Det e humanistsittning..Ska bli kul med middag å så..:)

Nu e jag snart klar med tvätten med. Nån j***el hade börjat tvätta typ fem i tolv (min tid började 12) så när jag kom in med all min tvätt var dt fullt i tvättmaskinen. Okej, tänkte jag, det e nog bara S sista maskin för hon hade tvättiden före mig så det gör inte så mycket. Men sen snackade jag med S å det var inte alls hennes tvättt...! Så sen när jag kom in hade tvättmaskinen tömts å torktummlaren var igång..ÅHHHHHHH, arg....Men jag orkade inte stå å vänta på att han eller hon skulle komma tillbaka så jag stoppade in min tvätt. Men vafan, har folk inget som helst sinne för respekt?? Skulle den pratat med mig hade det vart lugnt för jag hade ju iaf inte så mycket att tvätta men vafan..Samma sak med kylen å maten som stals från oss..RESPEKT hurrni!!!! Blä för sånna som saknar det!!

Så, nu har jag fått ur mig det iag..:) Det e väl nåt negativt när man bor såhär men ah...Har ju mest kul faktiskt :)
Haha, juste, låg en öppnad kondomförpackning i trapphuset.:) Vad gjorde den där? Å more important, hade innehållet använts i hallen..? haha, det tror jag inte men ett mysterium e det..:)

Aja, nu e jag klar för idag med bloggande..Höres alla!!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: ELIN !

Jag hiitade en öppnad kondomförpackning i en minibar på en tjejs rum på jobbet förra veckan, hahaha ;D

2007-09-27 @ 17:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback