Igår...

Igår var vi lediga igen..Började med att läsa lite ur Tidens Tand. Det gick bra..har lagt upp ett litet schema så att jag ska hinna klart med boken innan föresläningen. Känns bra det..:) Vid 12 hade jag tvättid men jag skulle bara tvätta en tvätt så det gick fort. Sen torktumlade jag mina kläder för första gången i mitt liv. Hann inte riktigt bli klart för sen skulle jag möta M och H vid Ålidhems Centrum och för att gå till Strömpilen. Det blåste som in i norden men fram kom vi tillslut. Shoppade skor, lite kläder och smycken..Fan vad kul det e med nya kläder!!!S ringde mig då..Vi hade kontakt hela kvällen genom sms å så,,,:) Ska ses imorrn som sagt..:) Sen gick vi runt å tittade lite sen blev det systemet..Efter det började det regna och vi tänkte att vi tar en buss hem..Lättare sagt än gjort..Vi sprang runt och letade efter busshållplatsen forever innan vi hittade den och som tur var kunde vi hinna med den sista bussen hem. Juste, köpte ett paraply oxå...Vikken tur..:)

Kom hem typ halv 5 å satte mig framför datan en stund. Sen blev det köket och värma lite köttfärs och koka lite makaroner..Sen träffades vi igen vid Ålidhems centrum för att bege oss till G på lite förfest. Vi hade hur kul som helst..Alla e så roliga...:) Vi körde lite lekar. Lag 2 var BÄST.:) Sen snackades det endel å sen skulle vi gå till Corona...Men fan vad det regnade då å jag hade glömt paraplyet hemma...Så jag å E tog en språngmarsh först hem till henne och sen till mig..Mötte upp nåra vid centrum å sen begav vi oss mot Corona..

Där var det ingen kö alls så vi kom in hur snabbt som helst...Å där DANSADE vi typ hela tiden..Blev lite tequila race åxå men annars kunde man hitta oss på dansgolvet..:p Träffade våra faddrar oxå, kuligt..:) Vid 1 började alla tröttna så då drog vi hemåt...Men fan vikken kul kväll det var asså..:)

Idag måste jag läsa lite till så..
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: >>Elin

Hoppas du har kul ikväll!!

2007-09-15 @ 19:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback