Humanistsittning

Igår var det så dags för sittning. Jag var på stan med M å hittade en jättesnygg klänning och ett par skor på Bianco..Åh, dom var jättefina, ganska höga men jaja...Åt på Subway (mums) å sedan for vi hem...Det var en så härlig höstdag igår..Nu bara e det grått..:(

Iaf, gick till M vid halv fem..Fy fan vad alla glodde på en när man gick där i högklackat å klänning..! Fast skit i dom..Hemma hos M sminkade vi oss lite, E kom å vi drack lite vin...Sen tog vi bussen till stan. Vi hade tittat på kartan vart REX låg men vi fattade iaf inte så jättebra..Efter det att vi gått ett varv runt Rådhuset mötte vi nåra faddrar så äntligen hittade vi rätt...Vi hade ju gått förbi där..:)

Det var jättefint därinne..Massa ljus och fint dukat. Som tur var hamnade jag, M å E vid samma bord men nåra faddrar så vi vart ju inte helt ensamma..Maten var JÄTTEGOD! Det var fläskfilé med potatis nån sås och en sallad med typ svamp å bönor i...Till efterrätt vart det nån sorts vitchoklad med bär..Mums det med.. Sen satt vi å snackade lite å sedan var vi tvungna att gå ut ur lokalen då de skulle fixa dansgolv där. Vi hamnade vid ett litet bord en massa. Jag väntade på att få dansa och jag gjorde det emellanåt med massa faddrar å så..

Sen gick vi ner i källaren för att prova på schlagergolvet..Lets just say, jag e hes nu..:p Sen drog typ alla men jag å E stannade. Det e ju vafan typ ända gången man kommer att vara där för det e ju 23 årsgräns i vanliga fall! så vi dansade lite schlager å sen gick vi upp till hiphop/rnb dansgolvet där vi hade haft middagen..Å då hände det: Vi såg ANJA PÄRSON! haha, cool va? Vikka benmuskler den tjejen har!! Iaf, vikket skönt golv det var på dansgolvet! Vi dansade en liten stund men det var så himla varmt så efter ett tag gav vi upp å gick å hämta jackorna..Mina fötter gjorde så j***la ont!!! Vi gick till Subway, köpte en macka å sedan till bussen..det kostar visst 40 på natten..:/ Iaf, kom hem, skrev nåra sms å sen sov jag...Men det var en superkul kväll!!!

Nu har jag visst lovat S att han ska få se min blogg.......
Men nu ska vi till skogis å fika (hoppas!)
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh du verkar ha så sjukt kul där uppe! vi saknar dig här nere massa! telegrafen kommer aldrig bli desamma utan dig :p haha =) Kram åp dig!

Postat av: Yennipher

Tjoho ^^ Allt bra med dig? :) Läs min blogg ;)

2007-10-01 @ 00:15:50
URL: http://stjarnfagra.blogg.se
Postat av: Elin

Håller med Jessica.. Saknar dig massor.. Men vi ses ju kanske nästa vecka pajas! :) KRAMAR

2007-10-01 @ 19:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback