Första hemtentan

Så har man fått första hemtentan då..Jag tycker inte den verkar så farlig men men man måste ju komma igång med..Har läst lite både idag å igår..Det e sjukt hur mycket man fattar nu efter föreläsn. som man inte orkade förstå förut...Så det e ju bra att man vart på dom iaf....Det e tre typ essäfrågor..ska skriva två till tre sidor på varje..Låter inte för jobbigt men..Texterna vi ska skriva om e på engelska men dom handlar om ett överskådligt ämne så det e lugnt..Tur att vi inte fick nån på norska iaf...

Igår hade jag å E ett litet snack...Fan vad jobbigt det e att inte ses så ofta som vi har gjort! Precis som hon sa..att hålla kontakten var svårare än vad vi trodde..Men bara så att du vet..du e den enda person som jag kan snacka med ALLT om...kuliga å tråkiga...Å det kommer aldrig ändras..Även om jag blir bra kompis me nån här uppe så kommer du att alltid vara där med ok??

Iaf, igår hade N i korren bjudit med mig å S på Club Zoo..N's "kille" va DJ där...Först vart det förfest hos en kompis till N å sen drog nåra vidare till E-puben..Har inte dansat så mycket som jag gjorde igår på bra länge!!! Kuligt var det...:) Träffade N's kompisar å I som bodde i mitt rum förrut..sjukt sköna människor!!! :) När det stängde gick jag hem till S å jag sov där...Var jättetrött men lyckades ändå vinna över han i nintendo..:) Sen slocknade vi båda ganska snabbt faktiskt..

Näe, nu måste jag läsa lite ur Samlarna innan det e dags för mat å sen fix inför maskeraden...
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Låter som du har det bra där uppe! Jag hoppas på att hamna i Åre till vintern, jag får svar på onsdag. Vi måste åka upp och hälsa på dig någon gång också :D

Postat av: >>Elin

Vad gullig du är Elin. Du vet att jag tycker exakt samma sak!! och kom nu ihåg att du har lovat att det alltid ska vara så, för det kommer det vara för mig! Vi hörs och förhoppningsvis ses snart .. Massa kramar

2007-09-22 @ 18:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback