Dagen efter...

Haha, igår var superkul...Födelsedagsfest, Corona å sen lite efterfest...Träffade en del nya och jag lyckades få S från korridoren med mig oxå..:) Kul..Det var lite si och så på festen..Vi kände ju inga men det vart kuligare efter ett tag..Det var en kompis till en kille, som vi träffade på NH i onsdags som bjöd dit oss, som fyller 22 år...Det roliga är att S och R går i samma klass..Small world hey? S e verkligen inte min stil men han e söt å snäll..Vem vet...?! Sen när vi gick till Corona hade man ju inte alls nå problem att prata med andra..Kul att träffa nya människor iaf...

Kom just hem från Skogis å lite söndagsfika. N i korridoren frågade om jag ville hänga med och visst, hade ju inte nåt för mig så...Men det
var trevligt så dit måste vi gå fler gånger. Träffade I som bodde i "mitt" rum förrut...Pratade inte så mycket men hon verkade vara trevlig iaf...:) Alla är så snälla i korridoren..ska man bara vara hemma en kväll så är det nästan alltid nån som frågar om man vill hänga med dit eller dit...Dt e trevligt...

Nu funtar jag på om jag ska ta en prommis till Strömpilen å köpa ett par stövlar eller nåt..kan ju inte gå runt i mina gympadojjor plus att jag måste ju ha når när vi festar och jag får bara värsta skavsåren av mina svara höga skor så...Men jag får se om jag orkar..Det e ju en bit...Fast det e ju skönt med frisk luft..Ah, jag får se hur jag gör...

Förresten..ALLA KOMPISAR I NYNÄSHAMNSOMRÅDET!!!! Jag kommer inte ihåg alla era bloggnamn å jag vill ju hålla mig uppdaterad..Så det vore snällt om ni på nåt sätt kunde skriva dom nånstans..Facebook, PA, här eller sms eller nåt?? Btw, mtt internet här i rummet e inte så bra än så jag kan inte komma in på vissa sidor om ni undrar vaffö jag inte svarar på gbn och så...

och ett annat btw..Jag har lyckats lägga till Kameron som vän på myspace..Yey...:)

plus ett till btw (många blir det idag..:p) Norrlänska e det finaste å gulligaste..
"Jag måste fara nu"
"Vars då?"
Åh...jag smälter...

Aja, tjingeling...:)

Kommentarer
Postat av: Yennipher

Jag länkar över min blogg ifall du inte kommer ihåg den :) Ha det fina fisken Elin :D

Postat av: Mickan

Lämnar min bloggadress också, fast det har jag ju redan gjort några gånger ;D
Vi kommer komma och hälsa på dig, det lovar jag! :D

2007-09-10 @ 17:36:39
URL: http://SMAS.blogg.se
Postat av: Jessica

här är min :) verkar som att du har det bra där uppe iaf :) vi kommer snart! =)

2007-09-16 @ 13:56:29
URL: http://metrobloggen.se/beautyandjessica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback