Väntan...

Går gick jag till S å sov där, mysigt som alltid :) Imorse var det en föreläsning som en arkeolog höll i. Det var hur intressant som helst och det handlade om hur våra värderingar och omdömen och tolknigar styr det vi ställer ut. Sen hade han med sig massa gamla föremål som dom grävt ut-cooooolt....:) Kanske väljer att rikta in mig på arkeologi iaf?

Nu känns allt så mycket bättre. Jag tycker inte om att tjafsa, jag gillar inte att vara irriterad. Jag e så glad att man kan prata om saker och att den andra personen lyssnar. Vi e så olika men ändå funkar vi toppen tillsammans! Vi e ett team..

You will fly and you will crawl
But baby that is how love goes.


Nu har jag fan väntat för länge, kom igen nu...! Det e inte skoj längre, jag blir ju orolig på riktigt! Vet att jag inte borde det och att allt känns helt ok men vafan, blä för att vänta. Jag mår inge bra, det gnager hela tiden i mitt huvud och jag e alltid på min vakt, Snälla nurå....
(å gull, dont u worry, ok...!)

Kommentarer
Postat av: Elin

Yeah, you and me babe! =)

2007-10-19 @ 14:00:07
Postat av: Linnea

Man säger ju att motsatser dras till varandra. Skulle ni vara hur lika som helst så skulle ni förmodligen bara förbli kompisar, och det vore ju inte sjysst ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback