Torsdag...

Ojdå, det har blivit ett tag sen jag skrev nu visst...Så nu blire uppdatering alla :)

Lördag: S kom å så myste vi lite, sen bjöd C i korren in oss till att dricka lite vin med hon å henne skompisar... Sen kom massa klassisar hem till mitt rum eftersom det bara var jag som visste vart E bodde...Sen drog vi till festen...Det var superkul på E's korrefest..:D Dansade å snackade en massa å det var så kul att se vilka E hade pratat om hela tiden. E var redan ganska packad redan eftersom dom hade druckit sen typ 4..Men skojigt var det. Sen drog vi till S kompis P i Carlshem. Den festen höll på att dö ut så vi stannade bara där en stund sen åkte vi taxi till mig, jag bytte skor å S hämtade sin cykel å sen gick vi hem till han...

Söndag: S skulle till kyrkan så vi gick upp typ halv 10 å jag gick hemåt... Hemma gjorde jag inte mycket. Gick en prommis me S i höstvädret sen skulle jag plugga men jag kom inte igång förens vid 4...oops..aja, pluggade på ganska bra iag..

Måndag: Var lediga men läste lite. Tog en härlig långprommis med M i det fina höstvädret. Tyvärr hade jag ådragit mig ett litet skavsår på lördagen som efter prommisen hade börjat blöda...Fy vad det sved asså!! På kvällen gick jag hem till S...

Tisdag: Hade två föreläningar med KS...Hon var lite sjuk så det var lite segt plus att jag hade sjukt ont i magen så det var en ganska jobbig dag...På kvällen hade vi DHkväll hos G å sen bar det hemåt å jag pluggade lite (duttit va?)

Onsdag: Var jämställdhetsdag i skolan. Det var okej med roliga teatrar :) Gick hem å pluggade lite å sen gick jag till S efter god pyttipanna :)

Torsdag: Idag har vi varit i MIT - huset å haft seminariumå en föreläsn. Det gick bra men det var ganska tråkigt..Hörsalen såg oxå ganska tråkig å se ut så det var inte kul.. MIT-huset var så stort oxå..Näe, tacka vetja humhuset! :)

Å så nu e vi framme i nutid. Har precis snackat lite med S - jag tycker om dig jättemycket!
Nu ska jag plugga lite faktiskt...
Tjingeling:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback