Tisdag...

Å så har jag inte skrivit på ett tag då igen..blir lite uppdatering då. I söndags drog jag å S å hennes kompis L till maxi för att köpa lite lasagneingredienser. När vi kom hem var vi vrålhungriga så vi satte igång direkt. Vi hade gjort god sallad till å vi drack lite läsk. mycket mysigt :) Lasagnen var mycket god och vi bestämde oss för att bjuda J eftersom han inte har så mycket pengar kvar tills på torsdag.

Igår var det nån föreläsning om framtiden som museiman. Inte så jättelovande och det kändes faktsikt lite onödigt att ha den föreläsningen nu lixom andra månaden av första terminen. Fick ju nästan panik över att man kanske måste läsa ekonomi med..å det som jag ville slippa!! aja....Pluggade lite på eftermiddagen men det blev mest att göra annat..oops..Sen kom S efter middagen å vi möblerade om lite..Vart faktiskt ganska bra..Nu e min säng typ som en soffa..:) Efter det såg vi på TV å myste lite med macka å juice..:)

Idag hade vi föreläsning och jag förstod allt faktiskt. Det var ju från boken vi läst (eller nästan läst)..Fast jag tycker nästan att det e lättare att läsa dom efter föreläsningen ibland. Sen åkte jag å M ner på stan..Skulle hämta mina skor men dom var inte klara "Vänta en timme bara" No thank you, det orkade jag inte göra, kul att gå runt där i en timme utan pengar så vi åkte hem på samma biljett. Får hämta dom imorrn stället...då måste dom fan va klara!!

Ska läsa lite nu sen ska jag äta och så måste jag städa innan tjejerna kommer för att se Desperate. Måste nog handla lite me så...
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback