Tisdag...

Håller nog på att bli förkyld tror jag..I söndags mådde jag inge vidare även om vi hade hur trevligt på skogis som helst. Igår var jag som trött å mådde blä hela dagen å idag, även om det e bättre, e jag fortfarande trött...:( Men men, kan vara påväg att bli That time of the month oxå..:/

Nu ska jag sluta gnälla..:) Har läst ut boken om problematiska kulturarv. Det känns bra..150 sidor på två dagar..:) Fast det e ju inte lika bra som E som läst typ 400 sidor på två dar..:)

Idag hade vi seminarium och vi satt i grupper å diskuterade lite frågor. Det gick bra. Igår hade vi lite intressanta föreläsn. om nationalism och om kulturarv. Det här momentet verkar mycket roligare än det vi hade innan..:) Imorn ska vi se på film å ha seminarum efter, det ska bli kul :) Sen e vi lediga på fredag : SKÖNT..Fast det blir ingen sovmorron för mig, måste ju faktiskt ha lite rena kläder me..:)

På lördag ha E korrefest. Det ser jag fram emot, första korrefesten i Ume för min del iaf..:)

Ikväll var jag duktig å gjorde kyckling, nästan i J-klass faktiskt..:p Gott var det iaf fast man ska ju ha såndär chutney som finns på flaska - Mrs Balls ellre var det nu heter. Snart blire hem till E å kolla desperate. Det verkar bara som att dt blir tre idag..H var trött, M's karl e här å ja...Men kul blire iaf.

Imorn ska jag träffa S :)
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Elin

Om det är mig du pratar om (413 sidor blev det faktiskt! Läste ut den igår :D) så är det väl inte så konstigt om jag läst mer.. Min bok är nog mer .. Intressant, hehe ;)

2007-10-03 @ 11:03:29
Postat av: Mickan

Ja, det var en toppenkväll och jag är supernöjd med allt jag fick :D så, när ska vi få komma upp och hälsa på dig? ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback