Soundtrack of my life...

Så har man kommit hem från G då...Senaste inlägget ever tror jag :) Såg A night at Roxburys å Blades of Glory...Jättekuliga båda två! Fan vikken nostalgi det vart med A night at....Ace of Base och What is love? Jättkul! Will Farrel e allt bra rolig han...Iaf, har vart en mysig kväll.

Igår var det klassfest för S's klass..Bara (nästan) massa killar men vi hade jättekul. Festen hade S ordnat så vi kunde vara hemma hos nåra av hans kompisar så. Hade vart på stan först (finally Donken:) ), sen EPP(Efter Plugg Pub) å sen gick vi hem till dom å åt jättegod köttfärssås :)

Mellan 7 å 8 kom alla och efter ett tag började vi med ölspelet. Hur kul som helst med alla knasiga grabbar :) Det var fan inte lätt att inte peka å man var ju tvungen att plocka ner tomten som satt på kanten innan man drack :) Annars blev det livräddning som gällde:p Det där med tomten måste jag komma ihåg :) Kul var det iaf! Å S kompiar e hur sköna som helst!!!! Bror skulle gilla dom me tror jag...:)

Sen skulle alla ut men vi jag å S beslöt oss för att dra hem till han..Somnade ganska fort igen, vi var hur trötta som helst...

Imorse låg vi å mös till 12 sen vart det att gå till pizzerian på Berghem för att äta. Mumsigt med tacosås och köttfärs på pizzan! Sen blev det hemgång eftersom S skulle städa sina kompisars lägenhet..Å sen film hos G.

S kompis V sa igår (när vi var på EPP) att jag måste ju ha ett Soundtrack of my life...Vafan vad svårt! Nån med nått förslag? :)

Kommentarer
Postat av: Gissa

Me and my monkey! Hahaha :D

2007-10-14 @ 14:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback