Söndag

Nu skulle man ju ställa om klockan en time men det verkar som att både min mobil och dator har det inbyggt så no can do...

Igår försökte jag plugga, pratade med G lite iaf å det var bra...Ska skriva mer idag hade jag tänkt.
På kvällen for jag till S å vi tittade på Leon med hans kompisar A och H. Det va ren braig film men jag tror att jag sett den..?

Nu sitter jag här med massa godis som blev över från igår å ska snart dra å träffa kompisarna å gå till Skogis. Alltid lika mysigt :) När jag kommer hem därifrån ska jag försöka ta tag i pluggandet!

Haha, jag snackade med mamma igår å hon ba..
"Gissa hur många sms du har skickat på 10 dar?"
Jag blev skitskraj å ba "Men det e ju gratis!"
"Men gissa ändå!"
Haha, kommer inte ihåg exakt hur många men det var typ 20 om dan..:p

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback