Plugga och lasagne

Ska bara skriva lite nu innan jag hoppar in i duschen. Fredag var en superkul kväll. Vi började hemma hos M och vi hade en kul förfest. Det vart nästan bråk om vad vi skulle lyssna på och man var tvungen att "stå i kö" för att få sin låt spelad..haha. Körde lite ölspel och snackade lite. Jag e så otroligt glad att jag träffat alla sköna människor här. Vi har typ bara känt varandra i en å en halv månad men det känns som jag har känt dom längre. M, jag finns där om du vill snacka det vet du! Och ja, det känns så avslappnad med alla, det känns liksom inte krystat på nåt sett, bara kul :)

Sen blev det Corona eftersom vi hade nåra "icke-studenter" med oss och dom får ju inte komma in på NH å så..Men nästa gång blire NH ok...! Hade på mig en ny klänning jag köpte på HM på dan. Lämnade in mina skor för klackning oxå, dom e klara på tisdag. Iaf, Corona var sådärskoj. Musiken var jättevarierande..Från Petter ena stunden till Justin. Men ah, lite dansa vart det. Sen gick vi hem vid ett å så blev det lite käk i den lilla kiosken. Jag, E och M konstaterade att vi inte hade haft en vit helg sen vi flyttade hit..oops..Fast nästa helg e det ju tenta så får se. Fick sällskap av M till Berghem eftersom han bor i Mariehem(säger alltid Carlshem men han bor i Mariehem:p) Sov hos S...

På lördagen låg vi kvar ett tag sen skulle han på McDonalds med sin syrras barn å sin lillasyster. Jag gick hem å skulle plugga lite. Lyckades läsa 20 sidor faktiskt. Vet inte hur mycket som gick in dock. Vid 6 gick jag tillbaka till gull å vi gjorde tacos, mums...Sen gick vi till S kompis M å kolla film. Mr Brooks hette den. Jag tyckte den var ganska långtråkig typ hela filmen utom på slutet. Sen gick vi hem vid 11. Sov inte där för jag ville känna mig pigg idag för att plugga så jag gick hem vid 12...

Nu sitter jag här, blev lite längre än jag tänkte men..Snart dusch frukost och plugg...Sen lasagne me korrekompis S:)
Hoppas att jag har pengar så det räcker till på torsdag..Men ah, det e lugnt..:)
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback