Onsdag...

Efter en okej föreläsning i morse drog jag, G,H och E ner på stan. Skulle hämta mina skor :) å så blev det lite koll på vinterjacka å gryta å så..Åt på Subway, mumsigt.

E supersugen på att köpa inredning till mitt lilla rum här i Ume. Det e så mycket jag vill ha!!! Precis som M sa: Jag skulle bli en jättebra miljonär...Så rätt, det skulle jag me!

Nu hade jag bestämt mig för att lägga in lite bilder från mitt rum å korren här men min usb bestämde sig för att inte fungera :( Typiskt, jag som inte använder den ofta alls å så går den å inte funkar...blä...

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på men men..Tjingeling...!


Nu funkar det...Det e inte så jättebra bilder, tagna med min mobil men men det e bilder iaf :)

image19

image20

image21

Å så min korridor - korren på Pedagoggränt 5A

image22

Sådär ja....:) Hoppas att det blir bra..Lägger in lite festbilder senare..:)
Tjingeling igen..:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe, jag ser att Virre fick följa med till Umeå, jag trodde du hade lämnat honom hemma ;)

2007-10-24 @ 18:07:35
Postat av: Elin

Nämen nu har han bytt namn surru..:)

2007-10-24 @ 18:39:09
Postat av: London

Pöh, du kan icke ändra på kuddar jag och Fia har döpt!

2007-10-25 @ 12:06:24
Postat av: Elin

Näe, jag an väl inte det...:p Då blir jag väl mörbultat!!! Får köpa en annan kudde då å döpa den...

2007-10-26 @ 11:15:55
Postat av: Jessica

vad mysigt!! :) FÖrstår att du trivs! =)

Postat av: sophie

Va mysigt du har det uppe i umeå elin! Kul o se hur du har det :)

2007-11-20 @ 22:47:56
URL: http://zorrans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback