Monday...

Ja, så var man ledig idag igen. Sov hos S inatt, det var mysigt som alltid. Såg Twin Peaks igårkväll, spännande serie :) Har tvättid i tvättstugan. Vad jobbigt det kan vara att tvätta ibland! Å så måste jag läsa massa idag me...MEn det går nog bra när man väl kommer igång.. Hoppas jag iaf..

Måste till centrum å handla me. Vad seg jag e idag för det e oxå to be honest väldigt jobbigt. Fast å andra sidan ska jag hämta ett paket som familjen har skickat med lite vintersaker i så...När den här första tvätten är färdig ska jag bege mig, OK? Sen SKA jag läsa så att jag slipper göra det ikväll...

Känner mig både hur glad som helst som jag alltid gör men samtidigt lite orolig..Fast those who know me vet att jag alltid e orolig för allt men jag vill inte det..Fan vad jobbigt det är...Go away!!

Nu blire att titta till tvätten å sen dra å handla...
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback