Lördagkväll :)

Ikväll blire korrefest i E's korridor. Ska bli kul tycker jag. Vet inte 100 om jag ska ha det jag har på nu men..Får fråga S som kommer hit om en liten stund :) Jag saknar han som bara den!! Han e så bra helt enkelt...

Igår var det filmkväll hemma hos G. Fast det vart ingen filmkväll utan det vart pizza (som var köttfärs men smakade fisk, blä!!!! inte beställa hos den pizzerian igen!!!), Idol (heja Daniel :) ) och Varan-TV. Mysigt var det iaf med massa snack om inget alls..Har hittat så roliga kompisar här..:)

Näe, nu blire att sminka sig...å vänta på gull:)
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Elin Sixx

Daniel, är han med där? Hahaha

2007-10-06 @ 21:55:26
Postat av: Anonym

Förresten, vad gulligt att han är gull! Haha

2007-10-06 @ 21:55:56
Postat av: Simon

pussgurkan då ;)

2007-10-08 @ 15:49:45
Postat av: Jessica

Elin! Jag saknar dig!

Postat av: Elin

Jaa, pussgurkan då, när kommer ett nytt inlägg?

2007-10-10 @ 14:36:16
Postat av: Linnea

aws vad roligt att läsa att det går bra för dig :)
Oh my gosch jag låter som en lärare xD Du får se till och komma hem snart, iaf till min födelsedag ^^

Vi saknar dig som stryk här nere :O

2007-10-11 @ 12:39:37
URL: http://linneasnel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback