Kulturarv, genus å nationalism?!?!

Å idag har jag försökt suttit hela dagen för att skriva tenta. Tror ni att jag gjort det hela tiden NEJ..det finns ju sååååå mycket annat kul att göra typ ingenting. Fan vad skönt det blir på fredag när man får lämna in den...å då blire fest :)

Iaf idag har jag skrivit, det som inte blev helfel, om kulturarv, genus å nationalism.Det e lättare sagt än gjort men nu tycker jag att jag har lyckats rätt så bra iaf.Får se hur långt det räcker.Ska iaf jobba klart imorron tänkte jag.Har ju faktiskt hela dagen på mig imorn me.Fast juste, på kvällen skulle jag å G till bildmuseet men ah, det blir den största delen av dagen iaf...

Idag har jag som sagt jobbat lite..Ställde klockan på 20 över 8 å började läsa då faktiskt, duktigt av mig.Gick å duschade 9 å åt frukost. Pratade lite med C i köket å sen gick jag in till mig å skrev typ i en timme om lite genusgrejs :p Sen for jag till katolska kyrkan där S hade ärtsoppelunh. Det var jättegod ärtsoppa, har faktiskt aldrig ätit hemmagjord så...sen for jag å S hem för han skulle packa tills att han skulle fara hem över typ helgen...*Sakna*/

Iaf, kom hem vid två, satt framför datorn å försökte skriva, gick väl sådär å ja, nu har jag ätit, handlat å bytt om så snart blir det sova som gäller :p

Ah, inget annat nytt så förutom att jag redan börjar stressa över att pengarna inte ska räcka..jag e inge bra på det här med studentliv :p
Å juste, frosten låg kvar jättelänge idag. Det börjar bli kallare, yey..Fast that means tjockare vinterjacka å ännu mer pengar..jaja, det blir nog bra...
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du har ju nästan börjat få norrlänsk dialekt, med "fara" och sånt :p Usch jag ogillar också studentlivets ekonomiska baksida :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback