Internet!!! :)

Nu har jag äntligen fått  tag på ett bättre internet...Inte Firefox men Netscape å det funkar ju det med..Så nu kan jag göra såhär :)

Idag har jag gjort en massa saker..Gick upp vid 8, tvättade alla mina kläder sen vid tolv gick jag till campus för att bli fotad till en broshyr..Fick det eftersom jag var student för en dag å dom frågade å vaffö inte lixom. Sen mötte jag E, g å hennes pojkvän vid bussen å vi for ner på stan. Där vart det lite mobilabonemangsfix, en kursbok, nagellack, "partyfeet", kläderroller å systemet...Kom hem för ett tag sen å nu ska jag snart plugga :/ Ikväll blire filmkväll med pizza hemma hos G..:)

Igår var jag i skolan å på kvällen kom S..
I onsdags var jag i skolan å på kvällen va jag med S...
I tisdags var det Desperatekväll hemma hos E...
Mycket som händer med andra ord...Å icke att förglömma, det eviga pluggandet!!!! Haha...

Aja, tjingeling

Kommentarer
Postat av: ELIIIN

Jag har ringt också, din lilla skit :P
Men vad bra, ladda ner nya msn nu!! :D

2007-10-05 @ 16:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback