Fredag

Åh, jag trodde det var lördag tills jag skrev i bloggen..haha :) Vad skönt :)

Igår fick vi hemtentan..Den verkar jättekrånglig! Å det e AC som ska rätta den. Hon känns på nått sätt mer "sträng" i sin rättning än de andra. Men ah, det e bara att bita ihop å göra sitt bästa. Det värsta som kan hända är ju att man får komplettera lite. Näe, fan det här e inge bra för mitt psyke..Iaf inte i början innan man "vant" sig...Pratade om den med klassisarna igår å det känns bra lixom. Ska träffas på söndag å tisdag oxå för att snacka lite om den, det e skönt tycker jag att göra så...Men nu e det en vecka "ledigt"  så man kan ju sova faktiskt...:p

Kom jhem från gull för ett tag sen, duschade å nu ska jag lägga in lite räkningar...:/
Tjingeling...

Jag saknar å skoja med dig!

Kommentarer
Postat av: elin

det kommer gå bra ska du se :p om du nu bara kunde sluta dregla över den där sigvard eller vad han hette .. sigurd kanske det va? haha ;P

2007-10-26 @ 18:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback