Fredag

Idag har vi ingen skola igen men vaknade som vanligt typ halv 8. Det som e bra med att vara ledig dock är att man kan ligga kvar i sängen så det gjorde jag typ till 9 kanske. Då gick jag upp, skrev lite mail, duschade och åt lite frukost. Nu har jag faktiskt läst lite ur Rickard bok vilket jag e stolt över men jag kan inte riktigt fokusera tankarna så jag gav upp, tittade lite på TV å sen hamnade jag här.

Jag är so sorry att jag måste bother you with this men jag tycker att det e skönt att skriva av mig. Jag vet att jag inte borde må så här å vara helorolig å jag vet att det inte syns men det e allt jag kan tänka på. Å det gör ju faktiskt inte saken bättre för det. Jag kommer inte känna mig hellugn förens jag fått de svar jag vill ha..Så, nu har jag skrivit av mig lite...Skönt att sova hos gull senare och att gå ner på stan, det får mig att tänka på annat och må lite bättre...

Ikväll blire fest oxå, det e kul...får mig att känna mig som migsjälv igen...
Skulle jag besktiva mig med tre ord skulle det nog vara positiv, orolig och pratglad...

Så, det e så skönt att skriva av sig det man har på hjärtat ibland och det e så mycket lättare än att prata om det.
Blä..:(

Kommentarer
Postat av: Sweets gitarr, haha

Jag är bara ett sms/telefonsamtal/mail iväg, det vet du!

2007-10-19 @ 14:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback