Torsdag

Tänk att det redan är torsdag,...å jag måste bli klar med den här himla tentan..Kan det bli mer skoj, jag tror det..:p Idag hade jag ställt klockan på 9 för att gå upp å börja skriva lite. Men jag var så sjukt trött att jag sov till 11 ist. Fan vad skönt det var, det behövde jag...Gårdagen var inte alls skoj :(

Pratade med S i förrgår och han sa att det kanske var bäst att vi inte var tsm nu när han känner såhär...Visst, jag förstår hans beslut men det gör ont. Å visst, vi har inte känt varandra så jättelänge men jag var och är fortfarande kär i honom, då gör det ont hur länge man än känt varann. Jag kommer inte skriva allt jag känne här och nu för det vill jag ta med honom senare men ah, det känns inte bra iaf...

Vad skulle jag göra utan mina vänner. Jag pratar mycket och vill prata av mig. Tack för att ni lyssnar :)
Du vet inte hur mycket det betyder för mig att jag kan ringa sent till dig å prata <3

Nu ska jag nof skriva lite....

Kommentarer
Postat av: Linnea

Usch då elin :/
du har så rätt, det gör lika ont oavsett. Skönt att du tar det på ett moget sätt. Livet är ju inte över än på ett tag :) Be strong girl

Postat av: Elin

Aww vännen.. Jag är glad att du ringde. Dock inte lika glad över att behöva höra dig ledsen. Men jag är alltid här för dig, det vet du! *Kramar* ♥

2007-11-29 @ 17:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback