Till mina vänner...

Jag är så otroligt tacksam för alla som bryr sig, som lyssnar, som tycker det är trist och som stöttar.

Jag saknar mina fantastiska tjejkompisar i Nynäsområdet och jag känner mig otroligt lyckligt lottad som har träffat så många roliga vänner här. Tänk, för tre månader sen kände vi inte varandra! Och det ska bli hur kul som helst att träffa alla hemma igen för det känns hur skönt som helst att veta att jag har kompisar där som inte glömmer mig för jag glömmer inte er!

Jag e lessen om jag inte hört av mig. Eller kommenterat i bloggar men sånt e jag superkass på..Men det känns skönt att jag veta att ni är där ändå...Jag vill och försöker men ibland blire att jag glömmer att göra det morronen efter när ja kommer på att smsa eller ringa ett på natten.

Mitt sista gymnasieår var det bästa året på länge och jag e glad att jag valde att åka till SA så att jag kunde hamna med er alla i samma klass! Det kanske låter otroligt men för en gång skull kände jag mig som att jag var en i gänget på samma vilkor. Jag hittade nån jag kunde prata med som jag hade saknat i mitt liv. Jag kände mig inkluderad :)

Och det fortsätter...:)
Jag saknar er!
Jag e glad!

Sorry att det vart lite sentimentalt nu men vafan, så brukar jag väl inte vara?!?!


Kommentarer
Postat av: Yennipher

Vi saknar dig med!

Postat av: Elin

Awww... ♥

2007-12-01 @ 11:37:16
Postat av: Jessica

Alla är vi sentimentala någon gång, tror jag iaf :p Jag menar hur kan man inte börja bli lite sentumental när man tänker på typ tequila, tacos och chokladmousse med crisp?? :p
Vi saknar dig massa här med!!

2007-12-02 @ 21:10:37
URL: http://metrobloggen.se/beautyandjessica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback