So 80's

Idag har jag haft en kreativ dag. Kände min lite hängig morse när jag vaknade men det gick över typ lite senare. Klockan tolv hade jag tvättid och jag tvättade alla min tvätt. Skönt :) Sen läste jag två häften om Guldriket å typ Nationalism. E lite stolt över mig själv, det va ju typ 40 sidor ju. Sen har jag både dammsugit och moppat i mitt rum så nu e det extra rent. Och så har jag vart i centrum oxå å postat brev å så. Så idag vart en produktiv dag :)

Igår var det skogis som vanligt sen va jag med S på kvällen. Mådde lite blä då med :(

Å i lördags var det alltså dags för 80-taössittnigen på NH. Det var superkul. Träffades hos G först för att fixa oss lite. Det var kul att sminksa grabsen men det blev riktigt bra :) Sen gick vi till NH där de andra väntade. Först blev det förrätt, sen typ kött å potatisgratäng å sen nån god hallonefterrätt. Dom hade ordnat ett 80-talsquiz oxå å jag lyckades få 10 rätt av 12:) Å så fick vi uppdrag med å jag skulle viska varje gång jag snackade. Det var ju alldeles för svårt och inte alls "nära" hur jag egentligen är :)

Sen vart det ju eftersläpp och efter att nästan alla hade klagat på DJn att han skulle spela 80-talsmusik började han göra det vi halv ett. Vi trodde ju att de skulle spela sånt hela kvällen men tydligen var det nå missförtånd men aja..När dom väl började spela 80-talsmusik vart det ju superkul. Dansade tills kvart över ett när vi gick hemåt. S å hans polare vart som galna när Guns'n'roses kom. Å M åxå...Iaf, roligt var det :D Nu kommer lite bilder:

image25
Alllihopa :)

image26
Yepp, thats me :)

image27
Å så måste ju M bli sminkad :)

Kommer mer på Facebook sen hoppas jag som jag ska kopiera :)
Tjingeling!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

SÖTIS!

2007-11-20 @ 10:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback