SNÖ :D

Nu har den första snön här fallit. Det e dock slask så det e ju inte så skoj men men..Snö e det iag :)

image23

View from my window :)

Igår var vi hos G å hade lite "ostkväll" med vin å massa god ost :) Tittade på idol å sedan Rules of attraction. Riktigt bra film faktiskt :) Drack ett supergott vin från Sydafrika igår. Brukar inte gilla rödvin så mycket men det var riktigt gott faktiskt :)

Idag vaknade jag halv elva men jag låg å drog mig till 12 då jag gick å duschade å sen gjorde jag en megagod omelett..mums! Ska städa lite idag å bege mig till affären å köpa lte bröd å så me..Men har ju hela dan på mig så jag tar det lite slött :)

Tjingeling :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vill också ha snö! Men vi lär ju inte få det förrän i mars om vi har tur :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback