Onsdag...

Ojdå, nu har jag visst inte skrivit på typ en vecka!! Har varken haft lust eller tid men nu blire andra bullar :p

Har sett att snön har kommit till lilla Nynäs Kommun :) Här uppe är det nog inte lika mycket snö, men snö har vi..Å kallt  e det med..:)

Idag har jag vart i skolan mella typ halv tio å halv 4..men man fick massa gjort iaf. Hade två föreläsningar å sen slutade vi vid två. Jag å E satt i bibblan å läste ett tag sen bar det hemåt i mörkret.

Igår lyckades jag till och med göra stuvad potatis utan att bränna...yey :) Å så var girlsen här å vi drack varm choklad med vispgrädde och tittade på DH..

På fredag e det tacopaj hemma hos E å sen på lördag e det 80-talssittining :) Det ska bli hur skoj som helst faktiskt..

Imorn får vi kanske tillbaka tentan *bite nails*..Hoppas det går bra!
S tittart på Pearl Jam med sina polare..Längtar till imorn!!!
Nu ska jag skriva brev till E i Frankrike..
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Simon Holmqvist

Pearl Jam is the shit ;)

2007-11-14 @ 23:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback