Mitt i :)

Idag är det onsdag och mitt i veckan..eller iaf skolveckan...Fick tillbaka tentan idag å jag fick VG igen :D Det var ju lite extra kul eftersom jag tyckte den var så himla svår så...

Ikväll ska jag träffa gull å sova där för varken han eller jag börjar förens 13  imorn så. Vi ska till hans polare å titta på fotbollen. Sista chansen nu grabs!!! Fan, dom måste vinna eller iaf ta poäng! Fast det tror jag att dom gör.

Imorn får vi den nya tentan. Hoppas att den inte verkar för svår. Men, jag verkar ju klara det bra så. Det är sista tentan innan jullovet å det e ju lite skönt :) Sen är det inte långt kvar till julaftonen alls. Får lite smått panik över att jag måste köpa julklappar men det ordnar sig nog.

Åh, jag hittade den här fin fina bilden från det att jag å M var på prommis i höstas. Så otroligt fint! Saknar alla fina prommisar lite. Nu måste jag ut igen även om det e vinter.  Det kan ju vara superfint då med ju.. Prommispolare sökes?!?!

image28

Helgen blir nog ganska lugn tror jag. Ska på bio med S å sen blir det väl skogis som vanligt på söndag. Sen är det tentaskrivning som gäller :/

Å just det...Nu har jag iaf fått reda på vad årets kulkalender heter:

En riktig jul.

image29


En riktig jul, en sån som det alltid har varit, det är vad Mila önskar sig i julklapp. Det skulle hon aldrig ha gjort, för när tomten ska uppfylla hennes önskan drabbas hon av den odugligaste tomtenissan på Nordpolen, en sliskig programledare och mammas nya kille.

Verkar ju lite spännande tycker jag. Hoppas att den e bra...För tror det eller ej, är den det så ska till och med jag som 20-åring titta lite på den. Det e ju tradition. Plus man ska ju vara lite barn så länge man kan, tids nog växer man upp helt!!

Oj, klockan bara tre å det e mörkt redan!!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback