Lördag...

Ikväll blire museologsittning på NH med 80-talstema..Fan vad kul det ska bli :) Ska hem till G redan vid 4 för sittnigen börjar ju halv 7 så..Men det ska bli kul att de alla i sina 80-talskläder :) Alla klär ut sig! Superkul, lägger ut lite bilder sen.  Lägger upp lite bilder sen

Igår var jag, E, M och G på tacopajsmiddag hemma hos E..Mumsigt värre var det å det blev efterätt oxå..Tack för en mysig kväll! Vi tittade på Idol oxå å sen filmen As good as it gets (kommer inte ihåg svenska titeln) å den var bra...Men jag börjar faktiskt bli lite trött på att det alltid slutar med att allt blir så bra å alla får varandra...Men men, den här filmen var en bra sådan..Å hunden var the sweetest thing :)

Nu ska jag läsa klart min bok :)
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback