Superkul i Eskilstuna...

I lördags morse bara det av till centralen för att ta tåget till Eskilstuna. Efter att ha väntat på biljettern ett tag och efter en god macka satte vi oss äntligen på tåget. Resan gick fort å vi hade jättekul på tåget.

När vi kom till Eskilstuna så gick vi till hotellet. Efter betalning och lite krångel med rummen lämnade vi våra väskor på rummet för att gå ut på stan. Vi gick runt på stan och det blev en del shopping. Dock inte jag..:( letade efter studentskor men jag hittade inte några. 

När vi kom tillbax till rummet tittade vi på SM-finalen i handboll. Hammarby vann över Skövde men det var inte en speciellt spännande match. Målvakterna var iaf bra. Vi drack champagne som välkomstdrink och efter det började vi fixa oss lite. Vi träffades i Jossan och Maries rum (som var finast och störst) å hade lite förfest och sminkning. Sen gick vi ner till restaurangen och åt. Haha, jag började känna mig lite påverkad redan nu..:) Vi åt iaf jättejättegod mat, mums...

När vi var klara gick vi upp till rummen igen och sen fixade vi oss lite mer och sen gick vi till utestället vi skulle till. Det var 25årsgräns men jag kom in eftersom alla ndra i sällskapet är över 25 och dom kan ju inte bara lämna mig ut. Men men, jag kom in iaf fast vaktren verkade lite sur..:P

Väl inne var det jättekul!!! Jag dansae hela kvällen. Det fanns två dansgol, ett schlager och ett typ dance. Men det var sjukt kul. Jag och Cissi dansade hela kvällen. Hon försökte ragga upp nåra till mig men fan, dom var ju fula alla. Men ändå.Det var kul. Vi snackade en del med den söta bartendern Andreas. Åhh, han var gullig och ja, handbollspelare får fina kroppar..:)

Gick å la oss vid två och sen vaknade vi vid åtta. Vi gick ner å åt en helt jättegod, underbar frukost. Hotellfrukostar is the shit, dom är bäst....MUMS! Sen åkte vi hem vid tolv. Jag var ganska trött men det var en trevlig resa. Folk undrade säkert vilka vi var..Väl på centralen åt jag kinamat ur sånna där "vännerlådor". Det var gott, ska äta där igen...

Nu är jag iaf hemma men jag är så himla trött, somnade på eftermiddagen ett tag..

Ah, det blev ett långt inlägg..Sorry att jag inte kan lägga in bilder eller göra nå andra kul effekter..Mitt internet är skit!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback