Skolan...

Sitter här i skolan efter matten. Mickan sitter här med som tur är så man får lite sällis. Ska gå å äta vid elva tror jag om jag har nån att gå med.

Hallå, det här e ju lite scary..Om typ en och en halv vecka är jag klar med allt jag ska göra på gymnasiet å sen e det bara en "flumvecka" kvar...Fan vad skönt!!!! Men ändå..HJÄLP! Nu blir man helt plötsligt jättestor...Fast det ska ju bli skönt me...

I sommar kommer Dylan från SA...Vad roligt det blir oxå...Hoppas bara att jag har pengar då...

Efter skolan idag ska jag jobba. Det e väl lite segt men det går bra..Sen ska jag hem och slappa framför TVn å Greys..

GRATTIS FIA TILL KÖRKORTET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...:)

Thats it for now folks...

Kommentarer
Postat av: Hihi

Elin.-.. Sluta dregla över han som sitter här och börja arbeta!

2007-05-23 @ 12:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback