Pust...

Idag är det tisdag och vi hade sovmorgon, min ÄNDA sovmorgon..Så går jag och vaknar vid halv 6, blä...Men var iaf seg sen när klockan ringde och efter att ha fixat mig i en timme bar det av till bussen. Det är pisstråkigt att åka buss men som tur var hade jag nått att läsa å sen kom Yennipher på så det vart kul iaf. 

Vi hade geo första lektionen. Det var ju kul, Vi lyckades iaf få Hasse att skjuta fram inlämningen lite iaf vilket är skönt. Sen hade vi lunch. Måste rasterna vara sååååå långa? Satt iaf med Mickan och Emelie i bibblan å slappade lite. 

Sen hade vi religion. Det var väl ok och vi skulle svara på nån fråga. Vissa i klassen kan vara sååååå himla irriterande..Hallå har du en pinne i röva eller? Efter det hade vi fillo..återigen, blä!! Snackade lite politisk filosofi å sen jobbade vi med våra arbeten. Ja satt kvar hela tiden medans andra drog men synd var väl dt för sen hände kul saker....

Sen efter det hade jag det sista engelskaprovet. Det gick bra men det var vissa ord jag inte kunde..Översättningen var helskum. "dom måste vara trevliga" Please.... Iaf, skönt att ha det gjort...

När jag kom ttillbaka till Sunnerby var dt dags för provjobb på Lillan. Det gick bra och även fast det kändes lite ovant var det ändå okej..Andreas var snäll och vi hade kul! Ska dit imorron å på torsdag oxå..Haha, e helt slut redan nu...:) Men men, välbehövda pengar..E så glad att jag hittat ett jobb..:)

Nu ska jag snart sova...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback