Modell och ESC...

Idag har jag varit i stan och vart modell. Det var jättekul. Tog massa kort. Men jag "köpte" bara två..Men det var hur kul som helst. Jag blev sminkad och allt. Måste göra igen..:) Å sorry alla, ni kanske får ett telefonsamtal snart men ni måste ju inte tacka ja..:p

Igår var jag och Elin hos Lisa och tittade på Eurovision Song Contest. Det var kul. Stackars Lisa och hennes mamma fick sitta och lyssna på mitt å Elins snack hela tiden..Men men..Mysig och kul var det iaf fast Serbien vann..Å The Ark kom 18..Vafan, people dont know good music asså...Men grekland, turkiet och ukraina kommer att höras på dansgolven i sommar...Lisas mamma var snäll och körde mig hem. Jag tror att Lisa var lite trött så...Men trevlig var det..Lantchips e bäst!

Jag e helt jättetrött idag...Måste gå å lägga mig tidgt ikväll!


Kommentarer
Postat av: Elin

Deras trummis är tjej.. NEJ, deras *visar med händerna* Hahaha :D

2007-05-13 @ 21:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback