Måndag...

Idag har det varit en bra men kort dag. Det började med gympa..Vad kul det var idag. Vi började med killerball..Skitkul var det. Nu känns det som att vi har kommit in i gänget ett snäpp till..dom vågar ju faktiskt kasta på oss oxå..sen körde vi volleyball. Det var oxå kul! Vi vann båda seten men jag var ju inte så bra men jag fick över bollen iaf..Jag tycker att det är så tråkigt att det snart är slut..:( Mitt nu när man känner att mn trivs och inte är typ rädd för att ta bollen..Dom kallar oss saker till å med, främst Jimmy men favaf...:)

Sen var det religion. Ah, det var väl ok. Fick tillbaka arbetena, jag fick MVG på mitt...:) å jag låg bra till i kursen.

Efter det åt jag å Fia å sen ville hon sola så jag följde med som nån att prata med eftersom jag inte hade nått annat för mig. Men jag solade inte, aldrig att jag lägger mig i ett solarium, vet inte vafför men näe, jag vill inte.. Elin, sorry...

Idag är det värsta skumma vädret, ena stunden är det fint, andra regnar det så man kan ju inte sitta ute..:( Snart ska jag till lillan igen för att få tag på magnus å snacka om det där jobbet. Sen försökte jag få tag på elin oxå om nån modellgrej som jag ska på på söndag å så skulle jag se om hon ville hänga på..Men jag snackar med henne senare..Men den där modellsaken är nåt Olle har varit på. Fatta vad kul, modell för en  dag med sminkning å allt plus att man får en bild oxå..:)


Kommentarer
Postat av: Hej

ÅÅhh han är ju såå fiinn

2007-05-23 @ 12:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback