Inte långt kvar nu..:)

Ojojojoj, nu e det inte alls långt kvar till studenten..Och på fredag är det studentskiva oxå. Ska bli så himla kul. Tråkigt bara att så få ska äta, det e ju det som är lite av grejjen men men. Vi kommer att få superkul iaf..:) Jag trivs så himla bra i den klass jag går i nu och jag känner att jag har träffat många roliga vänner som jag trivs med. På ett sätt ska det bli lite tråkigt att allt tar slut men samtidigt kan jag inte vänta..! Men vi kommer hålla kontaktet...dont think otherwise :)

Idag var vi inne på Dansens Hus och såg nån modern balett. Det var examenseleverna på nån skola som gjorde det. Jag tyckte att det var bra men ibland blev det lite tråkigt. Haha, jessica och dom andra fick värsta skrattanfallet, en av dansarna stönade ganska mycket när de dansade....

Igår var det gympa som vanligt. Fan vad kul vi kommer att ha på vandringen tror jag. Nästan alla är ju helt sjuka och askuliga! Haha, "får man ta med sig en barnvagn?" Näe, jimmy, det e nog inte så smidigt..:) Iaf, jag ligger på VG i båda kurserna..:) Åh sen så...kom igen..!

Tjolahopp allihopp

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha jag kunde verkligen inte hålla mig! :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback