Igårkväll och idag!

Å så sitter man här, halvt död efter gårdagen. Men fyfan vad kuligt det var!!!

Hela dagen igår var ganska seg men när jag började fixa mig lite var jag lite nervös...Vet kanske varför :) Iaf, Elin och Fia skulle komma lite innan vi skulle åka men de kom fram precis i tid så vi hann bara ta lite kort...

När vi kom in till stan och efter endel bankomatstjafs så gick vi in och satte oss vid ett bord..Vi satt med klass SPM3, fan vikken skön klass jag har hamnat i. Haha, alla vara nog lite packade men det var kuligt iaf...Jag är sååå glad att jag hamnat i en bra klass och att alla behandlar mig som en av dom..If you know what I mean..Maten var väl ok, det kunde nog mamma fixad hemma men men...Gott var det fast jag hade ingen "lust" att äta. En lite skum kypare hade vi iaf och jag har nog aldrig fått så mycket komplimanger om mitt hår...Haha.."Ska man äta det här j***la gräset!?" Haha. ja jessica, det e ju timjan..:)

Efter det att vi ätit klart vart det PARTY. Efter ett tag kom de som köpt eftersläpp och sen blev det dans hela natten lång. Gick ut ibland med and by now it wasnt that cold anymore. Tolka det som ni vill :p...Det kom många roliga på eftesläppet och det e jättekul att träffa dom ute. Annars kan det ju kännas lite awkward men med nån cider i blodet är alla som man någonsin känt ens roligaste vänner..:)

Tack Emelie för din smarta idée.Yey, thanks for helping me :) Ni andra hjälpte ju me förståss!!!!
Förlåt Elin och Fia för att jag försvann ibland!
Å tack alla andra som gjorde det till en FANTABULOUS kväll...Elin, Fia Emelie, Jessica, Mickan, Yennipher, Linnéa, David, Therese, Evvy å alla kommande studenter på Nynäs gymnasium!

Sen vart det visst slagsmål så det stängde tidigare men då hade Elins pappa redan kommit och hämntat oss och jag såg inget. Lite tråkigt att det måste bli så.Fia och dom hade sett nån som blödde mer visste jag inte...Tack Elins pappa för att du körde hem mig..:)

My poor feet!!!

Idag:
Jag kom hem vid tre efter ett litet stoppa på Vega för lite nödproviant. Hade lite svårt att sova för jag hade jätteont i halsen. Var nog inte så smart att sjunga med i alla låtar plus att jag tror att lillebror har smittat mig med sin förkylning. Iaf, efter typ fyra timmar, som faktiskt kändes som en lång tid, masade jag mig upp för att gå till jobbet. Skulle testa att öppna och det gick bra. Slutade vid 2 och vad skönt det var att bara slappa när jag kom hem. Det känns bra på jobbet nu och tänka sig, jag vet ju exakt vem Marianne är!

Näe, nu ska jag slappa igen...

Kommentarer
Postat av: Yennipher

Fan vad vi är bäst du och jag ;) (Du vet vad jag menar :P)

2007-05-19 @ 18:11:07
Postat av: Jessica

Haha jag kunde knappt prata imorse för att jag "sjungit" så mkt :p

2007-05-19 @ 19:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback