"Han har bakåtslickat hår"

Den låten är stuck på min hjärna. Idag på dansen dansade vi till den i typ en å en halv timme...Men det var kul, Marianne gillade den..:) Marcus i SPEI3 ska vara killen alla vill ha å vi tjejer ska göra värsta fina dansen...Men det var hur kul som helst att dansa och göra något!

Nu e projektarbetet inlämnat. Åååååååååååååå vad skönt..no more..!

Ikväll kommer Linnéa (rättstavat, thank you very much :) ) å Yennipher. Vi ska väl plugga lite matte eftersom kapitlet är lite krångligt sen blir det inför Eurovision song contest och jag antar en massa snack med..Det ska blir kul och härligt att bubbla av sig lite...Fast iofs, det gör jag väl alltid men ändå...

Hoppas..!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha jag är hedrad över din rättstavning ;D

Postat av: Anonym

Ska jag säga vem mer som har bakåtslickat hår... Eller iaf en massa tjafs i det?

2007-05-23 @ 12:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback