Fredag

Nu har precis farfar och Ulla åkt hem. Vi åt jättegod mat och hade det trevligt. Nu sitter man här och drar sig för att plugga. Fan vad tråkigt det är men jag har ju faktiskt två prov på måndag och jag har inte pluggat ett dugg...ooppsss...fast jag fattar inte vaffö dom lägger massa saker nu för? alla e ju trötta och orkar verkligen inte plugga!!!! Ahh, skit asså... Men men, det är inte långt kvar nu, bara typ två veckor...

Idag har det varit ganska lugnt i skolan. Matten var ju lite onödig att gå på, vi bara snackade en massa skit å så å räknade verkligen inte matte som man skulle behöva. På geon hade vi redovisning men vi var typ 8 pers så det gick ganska snabbt och det var inte alls jobbigt. Det här arbetet vi gjort nu e väl inte det bäsäta men vafan, vem orkar nu lixom?! På dansen var massa borta så vi gick bara igenom vår "Alla flickor" dans lite snabbt å sen körde Mickan mig hem..Tack <3 verkligen skönt att komma hem typ en timme tidigare..:)

Ska på frias slutskiva nästa onsdag. Det ska bli skoj tycker jag..JAG ÄLSKAR ATT PARTA!!! Så himla kul!!

Ah, men nu ska jag väl kanske flumma runt lite men fan, jag vill ju hitta på nåt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback